Retourneren

Hoe stuur ik een product retour?

Veelgestelde vragen

De kosten voor retourzendingen houden we laag, namelijk €2,50. Hiermee zorgen we dat je gemakkelijk en voordelig kunt retourneren wanneer het product niet naar wens is. De kosten worden verrekend met het terug te storten bedrag. 

Voorbeeld
Je hebt een pasjeshouder gekocht voor €29,99. Na het aanmelden van de retourzending verrekenen wij het retourbedrag van maar €2,50. Wij storten dus €29,99 – €2,50 = €27,49 terug. Snel en gemakkelijk!

Je hebt 14 dagen de tijd om het pakketje terug te sturen.

Het aanmelden van je retour werkt heel simpel. Dit kun je namelijk zelf regelen in ons retour portaal.

Volg de stappen:

  1. Ga naar ons retour portaal
  2. Vul je postcode en track & trace nummer in (te vinden in je e-mail)
  3. Kies het product dat je wilt retourneren
  4. Kies een afleverpunt waar je het pakketje gaat afleveren (dichtstbijzijnde PostNL locatie)
  5. Bevestig de retour
  6. Je ontvangt nu automatisch een retourlabel
  7. Verpak het product, indien mogelijk, in de originele verpakking (luchtkussenenvelop of soortgelijke verpakking die door de brievenbus past (belangrijk!))
  8. Plak het label op de verpakking en lever het af bij je gekozen afleverpunt
  9. De retour zal door ons worden gecontroleerd en het aankoopbedrag zal binnen 1 tot 3 dagen worden teruggestort

Ja, ruilen is mogelijk. Meld je retour aan volgens onze standaard retour procedure. Pakketje naar ons teruggestuurd? Plaats dan een nieuwe bestelling zoals je gewend bent op onze website.

Stel je vraag

  • Email
  • Messenger